SEM (ang. Search Engine Markeitng – marketing w wyszukiwarkach internetowych), to ogół działań marketingowych, na które składa się właśnie ruch organiczny oraz reklamy.

PPC, czyli pay par click – opłaty za kliknięcie, będącej podstawowym modelem rozliczeniowym w Google AdWords.

  • Strategia i audyt profilu lub konta reklamowego na Facebooku
  • Skuteczne działania płatne- marketing internetowy
  • Odpowiedni dobór kanałów social media, z których korzystają na co dzień Twoi potencjalni klienci;
  • Skuteczność działań, by osiągnąć konkretne cele; otrzymasz od nas gotowy do realizacji pomysł na zaistnienie i rozwój Twojej marki w mediach społecznościowych;
  • Wizerunek, czyli jak wyglądać spójnie i profesjonalnie! Określimy, co możesz zrobić, aby Twój profil wyglądał interesująco i nowocześnie w tym celu przygotujemy dla Ciebie profesjonalne grafiki firmowe: zdjęcie profilowe, cover photo czy grafiki do postów.
Przewiń do góry